Dorka


















Kedves Babók, Manók, Kicsik és Nagyok, Mamák és Papák, Kutyák és Macskák, egyszóval: Mindenki!
Nálunk, a családban, az öt testvér közül én vagyok a legkisebb gyerek. Kistestvér híján sokáig fogalmam sem volt, milyen lény egy kisgyerek. Amikor hat évvel ezelőtt megszületett az unokahúgom, kiderült, hogy lenyűgöző. Mióta Zoét ismerem, azóta tudom, hogy Ők valami olyat tudnak adni, amire érdemes odafigyelni.


Négy éve dolgozom gyerekek között, és jól érezzük magunkat együtt. Kiderült, hogy sok olyan dolog van, amit Ők és én egyaránt szívesen csinálunk. Nagyon szeretek játszani, alkotni, legyen szó akár mozgásról, akár festésről, sínpálya-építésről vagy főzésről. Szeretem a mesét, mondani és hallgatni is, hiszek a benne rejlő gyógyító erőben és varázslatban. Szeretem figyelni a természetet, szeretek rácsodálkozni. (Be kell vallanom, olykor szeretek zsiványkodni is.)

Végzettségemet tekintve óvodapedagógus vagyok, 2010-ben diplomáztam az Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Karán. Munkámban elsődleges a gyerekek iránti bizalom és empátia, törekvés személyiségük kibontakoztatásának elősegítésére. Rendkívül fontosnak tartom a játék szabadságát, támogatását és a felnőtt (pedagógus) bevonhatóságát a játékba.

Ha benéztek hozzánk, a Parksarokba, velem majdnem mindig találkozhattok. Várlak Titeket, szeretettel!

Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése